4.2 Primární úkol webu
Web musí ujistit vaše zákazníky, že právě vy jste ten ideální dodavatel. A sbírat kontakty.
Propojení – jakmile přijde váš potenciální zákazník na vaše stránky, musí se okamžitě cítit jako doma. Pochopený, vítaný, spokojený. Jak toho dosáhnout si vysvětlíme v dalších lekcích.
Získání kontaktu – stránky musí zachytit zájem vašich potenciálních zákazníků a dokázat získat jejich e-mailové adresy. Každý, kdo přišel na vaše stránky a nenechal kontakt je pro vás ztracený. Nejspíš se již nikdy neobjeví. A přijde o příležitost nakoupit a ochutnat právě vaše produkty. A nakoupí někde v supermarketu maso z Argentiny, jablka ze Španělska, česnek z Číny. A to nechceme!
Budování důvěry – vaše stránky jsou vaším prostorem, kde můžete své zákazníky přesvědčit, že právě vy jste pro ně tím pravým, komu budou moci důvěřovat a směřovat k němu své peníze. Podívejte, většina populace nechápe, co všechno zemědělci vlastně dělají. Jak je těžké něco vypěstovat. Že na vaši práci má vliv počasí. Že se někdy vůbec neurodí. Že ovce umírají při porodu. Že kráva musí porodit, aby měla mléko. A právě na webu jim můžete tyto informace předat. Aby viděli. Tu práci. Náročnost. A chtěli kupovat potraviny právě od vás.
Marketingová inspirace
Na toto video se určitě podívejte! 4,5 minuty, amatérské video, klučina pobíhá kolem traktorů John Deere. 9 532 459 shlédnutí. Perfektní.