4.6 Úkoly ke 4. lekci
https://www.nic.cz – Na koho je napsána vaše doména?
Zajistěte si přístup ke svému hostingu (pokud ho nemáte).
Zajistěte si přístupové údaje do administrace svých stránek.
Upozorněte správce svého webu, že budete s webem pracovat a požádejte ho, aby udělal aktuální zálohu.
Jak často a za jakých podmínek zálohuje váš poskytovatel hostingu? Jakým způsobem a za kolik se dostanete ke své záloze? (Pro případ, že se na webu stane něco strašně ošklivého – což se občas stává, třeba při aktualizaci webu). Pokud to nevíte, zavolejte poskytovateli hostingu a zeptejte se ho (nevolejte svému webdesignérovi, chci, abyste si vyzkoušeli, jakým způsobem se dá spojit se zákaznickou podporou hostingu).
Jakou používáte šablonu?
Jaké máte na webu pluginy? K čemu tam jsou?
Instalujte si plugin pro provedení zálohy (pokud ho na webu nemáte).
Jakým způsobem se měří návštěvnost na vašich stránkách?
Když na svém webu budete chtít aktualizovat kontakt – kdo přesně to udělá, jak dlouho mu to bude trvat a kolik to bude stát?
Když na webu budete chtít vyměnit pozadí – kdo to udělá, jak dlouho mu to bude trvat a kolik to bude stát?
Marketingová inspirace
Podívejte se na obrázky. Červená řepa. Pokud sami pěstujete a prodáváte zeleninu, má určitě smysl nechat si na web udělat profesionální fotografie. Když budou mít zájemci o bio řepu z farmy možnost vybrat mezi dvěma farmáři, jeden bude mít pěkný jednoduchý web s profi obrázky a druhý nic. Kam myslíte, že pojedou?