7.2 Najděte si svého konzultanta

 

Na co si konzultanta najmout

 

Prvotní zajištění celého procesu – tedy třeba přípravu webové prezentace, základní nastavení v MailChimp a přípravu prvního newsletteru, napojení na FB…

Průběžné rychlé poradentsví – když vám něco nepůjde, tak abyste si mohli místo celodenního rozčilování u počítače zavolat o radu.

Pravidelné čtvrtelní zhodnocení postupu, smysluplnosti, investic. Pravidelné schůzky jsou dle mého skvělé, protože vás zároveň udrží motivované. Víte, že za pár týdnů budete někomu muset ukázat svá čísla ze statistik a porovnat své výsledky se svým záměrem.

 

Co si pořešit vlastními silami

 

Pravidelné natáčení a publikování videí a fotek.

Psaní článků.

Komunikaci s potenciálními zákazníky.

Komunikaci na sociálních sítích.

Pravidelné rozesílání newsletterů.

 

Jak takového specialistu poznat?

 

  • Hodinová sazba – je to smutné, ale je to tak. Pravděpodobně plátce DPH.
  • Specializace – tedy dělá pouze placenou reklamu, a to ideálně jenom na té platformě, na které chcete svou práci propagovat. Specialista na Facebookovou PPC (platba za proklik – vysvětleno níže) nemusí, a nejspíš nebude, umět PPC v Google AdWords.
  • Reference – nebudou obecné, ale naprosto konkrétní – „Laďa je prima kluk, dobře se nám s ním dělalo“ -> „Pan Vrchlický nám celý systém nastavil, vysvětlil, ukázal, co a kde měřit. Během tří měsíců si náš e-book stáhlo 600 lidí (oproti 20 za předchozí rok) a obrat se zvýšil o 30 %“.
  • Zkušenosti – několik let specializované práce.
  • Nedá vám okamžité řešení. Každý byznys je jiný. Správné je reklamu nastavit, spustit, sledovat statistiky, vyhodnotit, upravit. A znovu. Nejdříve na menších částkách, po několika kolech testování teprve větší investice.
  • Nabídne dlouhodobou spolupráci – v této marketingové oblasti se soustavně mění podmínky, profík vám nabídne, že se v případě změn sám ozve a pomůže vám přenastavit systém.
  • Bude ho zajímat celý marketing – jeho práce do něj musí zapadnout jako jeden z dílečků puzzle, není to izolovaná činnost. Ideální je, pokud vy nebo někdo vámi placený obecně rozumí celému marketingu a s takovým specialistou dokáže spolupracovat. Např. – pokud by jím nastavená placená reklama z FB vedla na stránku, kde není CTA (výzva k akci – konkrétně Stáhni zdarma a zanech e-mail, profík by měl váš požadavek odmítnout jako nesmyslný).

 

Marketingová inspirace

 

Pokud prodáváte nějaké produkty – marmelády, sušené ovoce, sýry, maso… zaplacení profi fotografa je dobrá investice. Rozdíl mezi profi fotkou vašich sušených jablek a amatérskou fotografií nevalné kvality může být až trojnásobná prodejní cena.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!